moe_ikona
Fot. Moe
Ela Prochowicz
03/02/2015

Kryptonim MOE

Moda, Odzież i Emocje to trzy składowe, które przyczyniły się do powstania marki MOE. Pod tym wdzięcznym kryptonimem kryje się istota naszych działań, z angielskiego Made of Emotion, czyli stworzone z uczucia – pasji do mody

Narodziny tej Polskiej marki miały miejsce w 2011 roku. Od skromnych początków – kilku klasycznych, kobiecych modeli, poprzez stopniowy, stabilny rozwój obecnie marka może pochwalić się szeroką gamą odzieży damskiej o zróżnicowanych stylach, kolorach i fasonach. Determinantem sukcesu tej rodzinnej firmy są ugruntowane strategie działania i kody wartości. Naszymi głównymi atutami na rynku są: elastyczność, dobre relacje z klientem, innowacyjność, pozytywna atmosfera w pracy, długofalowa perspektywa rozwoju oraz skłonność do inwestycji. Nasz personel „twórczy” stara się iść z duchem mody, adaptować do szybko następujących zmian w trendach i reagować na te zmiany co sprzyja innowacyjności i kreatywności, które  skutkują zwiększaniem poziomu technologii i jakości oferowanych produktów. Ważna jest też intuicja i osobiste, wieloletnie doświadczenie w handlu, które budują takie wartości, jak: uczciwość i tradycja. Z kolei dobre relacje z klientem sprzyjają budowaniu zaufania i lojalności. Skłonność do inwestycji to przede wszystkim nastawienie na umiarkowany rozwój, więc unikanie zbyt ryzykownych inwestycji, a budowanie przedsiębiorstwa w oparciu o rozwagę, dążenie do ustabilizowania sytuacji w firmie i trwania przez kolejne lata.

Wykorzystując rozwój technologiczny, zbudowaliśmy naszą firmę w oparciu o Internet, który jest głównym kanałem dystrybucji. Kluczową zaletą wykorzystania Internetu dla naszych potencjalnych odbiorców wydaje się być możliwość dotarcia do naszej oferty. W Internecie nie istnieją geograficzne bariery, dlatego też klienci, np. z małych miejscowości i terenów wiejskich, którzy nie byliby w stanie dotrzeć do fizycznej siedziby sklepu mogą skorzystać z oferty. Dodatkowo, przygotowując wersję anglojęzyczną, wyszliśmy naprzeciw potrzebom rynków zagranicznych mając nadzieję na ekspansję. Czytelność i przejrzystość zasad współpracy, sprzedaży, czy płatności zawdzięczamy grupie naszych specjalistów.

Odzież MOE to nie tylko produkty w stu procentach „Made in Poland” ale również z wykorzystaniem polskich tkanin, dzianin i dodatków naszych rodzimych producentów. Naszym nadrzędnym priorytetem jest najwyższa jakość produktu i wykonania. Skrupulatna kontrola i dbałość o detale oraz  profesjonalna obsługa klienta mają na celu osiągnięcie zadowolenia kupujących. Polski producent, dobra jakość, modne kolekcje i dostępność 24 godziny na dobę dzięki ofercie internetowej to nasze mocne strony.

Wychodząc naprzeciw potrzebom różnych kobiet poszerzyliśmy niedawno naszą kolekcję MOE o modele „size plus” w rozmiarach od 44 do 52. Large & Lovely by MOE to kolekcja wyszukanych fasonów kobiecych bluzek, spódnic spodni jak i odzieży wierzchniej – peleryn i żakietów, pozostających w zgodzie z obecnymi trendami i podkreślających atuty pań w rozmiarach „size plus”.


www.moe.pl

moe_ikona
moe_ikona

Komentarze Dodaj komentarz (2)

  1. Kasia 10/02/2015 14:35

    CytujSkomentuj

    dobrze uszyte i z porządnych materiałów, w dodatku za rozsądną cenę i w krojach, które nadążają za trendami :)

  2. Dagmara 09/09/2018 18:38

    CytujSkomentuj

    Bardzo ciekawe propozycje. Ta druga chyba najładniejsza jak dla mnie :) ale spodnie też niczego sobie, nosiłabym ;) moda, którą mogę popodziwiać tylko jako zjawisko czyli na wybieg nie jest dla mnie. Ubrania muszą być ładne, ale muszą być do noszenia i do wygody. To one są dla mnie a nie odwrotnie

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.