Narodziny tej Polskiej marki miały miejsce w 2011 roku. Od skromnych początków – kilku klasycznych, kobiecych modeli, poprzez stopniowy, stabilny rozwój obecnie marka może pochwalić się szeroką gamą odzieży damskiej o zróżnicowanych stylach, kolorach i fasonach. Determinantem sukcesu tej rodzinnej firmy są ugruntowane strategie działania i kody wartości. Naszymi głównymi atutami na rynku są: elastyczność, dobre relacje z klientem, innowacyjność, pozytywna atmosfera w pracy, długofalowa perspektywa rozwoju oraz skłonność do inwestycji. Nasz personel „twórczy” stara się iść z duchem mody, adaptować do szybko następujących zmian w trendach i reagować na te zmiany co sprzyja innowacyjności i kreatywności, które skutkują zwiększaniem poziomu technologii i jakości oferowanych produktów. Ważna jest też intuicja i osobiste, wieloletnie doświadczenie w handlu, które budują takie wartości, jak: uczciwość i tradycja. Z kolei dobre relacje z klientem sprzyjają budowaniu zaufania i lojalności. Skłonność do inwestycji to przede wszystkim nastawienie na umiarkowany rozwój, więc unikanie zbyt ryzykownych inwestycji, a budowanie przedsiębiorstwa w oparciu o rozwagę, dążenie do ustabilizowania sytuacji w firmie i trwania przez kolejne lata.
Wykorzystując rozwój technologiczny, zbudowaliśmy naszą firmę w oparciu o Internet, który jest głównym kanałem dystrybucji. Kluczową zaletą wykorzystania Internetu dla naszych potencjalnych odbiorców wydaje się być możliwość dotarcia do naszej oferty. W Internecie nie istnieją geograficzne bariery, dlatego też klienci, np. z małych miejscowości i terenów wiejskich, którzy nie byliby w stanie dotrzeć do fizycznej siedziby sklepu mogą skorzystać z oferty. Dodatkowo, przygotowując wersję anglojęzyczną, wyszliśmy naprzeciw potrzebom rynków zagranicznych mając nadzieję na ekspansję. Czytelność i przejrzystość zasad współpracy, sprzedaży, czy płatności zawdzięczamy grupie naszych specjalistów.
Odzież MOE to nie tylko produkty w stu procentach „Made in Poland” ale również z wykorzystaniem polskich tkanin, dzianin i dodatków naszych rodzimych producentów. Naszym nadrzędnym priorytetem jest najwyższa jakość produktu i wykonania. Skrupulatna kontrola i dbałość o detale oraz profesjonalna obsługa klienta mają na celu osiągnięcie zadowolenia kupujących. Polski producent, dobra jakość, modne kolekcje i dostępność 24 godziny na dobę dzięki ofercie internetowej to nasze mocne strony.
Wychodząc naprzeciw potrzebom różnych kobiet poszerzyliśmy niedawno naszą kolekcję MOE o modele „size plus” w rozmiarach od 44 do 52. Large & Lovely by MOE to kolekcja wyszukanych fasonów kobiecych bluzek, spódnic spodni jak i odzieży wierzchniej – peleryn i żakietów, pozostających w zgodzie z obecnymi trendami i podkreślających atuty pań w rozmiarach „size plus”.
CytujSkomentuj
dobrze uszyte i z porządnych materiałów, w dodatku za rozsądną cenę i w krojach, które nadążają za trendami
CytujSkomentuj
Bardzo ciekawe propozycje. Ta druga chyba najładniejsza jak dla mnie ale spodnie też niczego sobie, nosiłabym moda, którą mogę popodziwiać tylko jako zjawisko czyli na wybieg nie jest dla mnie. Ubrania muszą być ładne, ale muszą być do noszenia i do wygody. To one są dla mnie a nie odwrotnie