W kampanii wzięło udział 16. indywidualistów, których postawa jest ucieleśnieniem charakteru marki. Z prawdziwą duma i pasją kreują oni swoją osobowość, nie podlegając żadnym konwencjom. Dla każdego z nich Dr. Martens jest odzwierciedleniem innej wartości. Kampania „What do you stand for?” już od kilku sezonów towarzyszy Dr. Martens. Zachęca ona zwolenników marki do podjęcia inicjatywy i wyrażenia swojego zdania i tego, za czym się opowiadają.
Zdjęcia najnowszej kampanii wykonał James Pearson Howes. Przedstawiają one teoretycznie różne osobowości, m.in. młody zespół The Arrows of Love, managera sklepu Jimmy’ego czy DJ’a Rivah. Wszystkich jednak łączy dążenie do samoekspresji i nie poddawania się społecznym konwencjom. Zdjęcia Howesa mają charakter reportażu, przedstawiającego bohaterów kampanii w ich naturalnym środowisku.
Pierwotnie obuwie Dr. Martens było przeznaczone dla robotników. Z czasem zostało zaadoptowane przez listonoszy i policjantów. Jednak ze względu na komfort, wytrzymałość i jednocześnie lekkość, jakimi się charakteryzuje, w krótkim czasie zyskało szerokie grono odbiorców. Na przestrzeni lat marka stała się synonimem buntu i indywidualizmu. Kampania #STANDFORSOMETHING jest ukłonem właśnie w stronę tych wartości.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.