NIVEA, wiodąca, światowa marką w dziedzinie pielęgnacji skóry i urody, ruszyła właśnie z kampanią promującą akcję – #MamaMiałaRację. Jej celem jest przypomnienie młodym kobietom, o tym, że rady, jakich udzieliły im ich mamy, są bezcenne. Kiedy będąc dziećmi mamy dawały nam rady, często nie chciałyśmy ich słuchać, robiłyśmy coś po swojemu. Czasem z przekory, czasem, aby zawalczyć o swoją autonomię w domu rodzinnym. Po latach okazywało się, że w większości przypadków miały rację! Dopiero wówczas można było w pełni docenić ich wartość.
Relacja matki z córką, oraz dobrych rad rodzicielek stała się tematem poradnika Kate Reardon w USA, pt.”Mama miała rację”. Książka w niedługim czasie stała się bestsellerem.
Rady, jakich mamy udzielały córkom, które zostały zawarte w poradniku, to m.in.: „To nie jest chłopak dla Ciebie”, „Noś ciepłą bieliznę”,” Jedz więcej warzyw”, „Nie pracuj tyle”, „Zacznij oszczędzać”.
NIVEA w kampanii #MamaMiałaRację pyta młode kobiety czy zawsze słuchały rad swoich mamy. Każda z kobiet w nowym filmiku NIVEI ma do opowiedzenia swoją historię. Jedną z nich jest opowieść Polki, która dowiedziała się, że jest w ciąży, i jak wielkim wsparciem okazała się dla niej mama.
NIVEA namawia młode kobiety do powiedzenia swoim mamom w czym miały rację. Wystarczy wejść na stronę www.nivea.com/momwasright i podzielić się najlepszą radą, jaką otrzymało się od swojej mamy i sprawić jej w ten sposób radość i niespodziankę! Idealnie na Dzień Matki! Na stronie NIVEA.com/momwasright można też obejrzeć pozostałe historie z tej kampanii oraz posłuchać porad mam.
Można także podzielić się mądrymi radami swojej mamy na Facebooku, Twitterze lub Instagramie używając hashtagu #MamaMiałaRację.
O marce NIVEA
NIVEA należy do niemieckiego koncernu Beiersdorf, założonego w roku 1882. To światową marka w dziedzinie pielęgnacji skóry i urody, która rozpoczęła swoją ewolucję od momentu wyprodukowania, w 1911 roku, kremu NIVEA Creme. Jeden z dwóch naukowców Dr Orcar Troplowitza którzy opracowali skład kremu, pochodził z Gliwic. Marka NIVEA jest dziś znana na całym świecie. Ciekawostką jest, że czytelnicy magazynu „Reders Digest” uznali ją za najbardziej zaufaną wśród europejskich marek kosmetycznych.
Ten post jest sponsorowany przez NIVEA, ale zawarta treść jest mojego autorstwa.
CytujSkomentuj
Piękny artykuł bardzo miło się czytało. Produkty Nivea też bardzo lubię. No i pamiętam, że jako nastolatka miałam często bardzo odmienne zdanie niż moja mama. A teraz ja sama, jako matka właśnie mówię podobne rzeczy mojemu synowi. I mówię wtedy – zobaczysz, jak będziesz mieć własne dzieci to się przekonasz czyli to samo co Ona mi mówiła