Kongres Kobiet Sukcesu, który odbył się 29 maja w warszawskim Sound Garden hotel, uroczyście otworzyła Minister Małgorzata Fuszara, pełnomocniczka rządu ds równości. W części wystawienniczej swoje produkty i usługi promowały firmy z kilkunastu branż – poczynając od mody, urody, zdrowia po szkolenia i obsługę księgową.
Skąd pomysł zorganizowania Kongresu Kobiet Sukcesu?
Impreza jest kontynuacją inicjatywy, która spotkała się z fantastycznym przyjęciem środowisk kobiecych, czyli książki „Sukces jest kobietą! Piękna twarz biznesu” (premiera listopad 2014). Kongres jest pomostem pomiędzy pierwszą a drugą, planowaną na jesień 2015, edycją książki. Patronat honorowy nad eventem objęła minister Małgorzata Fuszara, pełnomocniczka rządu ds. równości, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Międzynarodowe Forum Kobiet przy SGH. Kongres Kobiet Sukcesu miał akcent charytatywny w postaci loterii wizytówkowej. Środki pozyskane z zakupu losów zostały przekazane Fundacji „Jedyna Taka” zajmującej się pomocą niepełnosprawnym kobietom i organizującej równościowe wybory Miss Polski na wózku.
W panelu dyskusyjnym „Droga Polek do sukcesu” na temat tego, jak radzimy sobie we współczesnym świecie biznesu wzięły udział:
– Grażyna Jagodzińska, Viceprezeska, Międzynarodowe Forum Kobiet (MFK) przy Szkole Głównej Handlowej
– Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka Fabryki Rajstop ADRIAN, Prezes Zgierskiego Oddziału Łódzkiej Izby Przemysłowo Handlowej, „Kobieta Przedsiębiorcza Województwa Łódzkiego 2014 roku
– Olga Fijałkowska, Miss Polski na wózku 2013
– Dominika Stańczak, bizneswoman, właścicielka jednej z najbardziej uznanych firm sprzątających w Polsce – Ciepłownik.
Goście Kongresu Kobiet Sukcesu mieli okazję wysłuchać interesujących wykładów. Przypominamy jeszcze raz ich tematykę:
* „Jak nas widzą, tak funkcjonujemy w świecie biznesu” – o tym, jak unikać wpadek w dress codzie opowiedziała specjalistka od wizerunku i dobrego wyglądu Agnieszka Jelonkiewicz z Akademii Stylu Agnieszki Jelonkiewicz w wykładzie „Sztuka kreowania własnego wizerunku”.
* „Uroda w biznesie – szansa czy konieczność?”- wykład na temat roli wizerunku w biznesie wygłosił dr Dariusz Tarczyński – psycholog biznesu, doradca w tworzeniu wizerunku polityków, twórca metody obrazującej korelację pomiędzy wyglądem a osobowością, autor książki „Zrozumieć człowieka z wyglądu” oraz Beata Synak – Product Manager CoolSculpting by ZELTIQ.
* Jak radzić sobie z zawiłością przepisów przy prowadzeniu firmy? – wykład w części wystawienniczej przygotowały specjalistki z Kancelarii Audix Polska:
*Monika Toczyńska – „Windykacja należności za czy przeciw?”
*Małgorzata Łukaszewicz – „Aktualne i przyszłe programy unijne wspierające przedsiębiorców w rozwoju firm.”
* „Stres, przemęczenie, nadgodziny w biurze – jak nie zapomnieć o zdrowiu w pogoni za sukcesem” opowiedział najbardziej znany w Polsce promotor zdrowego stylu życia i gwiazda telewizji Jacek Bilczyński.
Z uczestniczkami Kongresu spotkały się również znane i lubiane gwiazdy: pisarka i malarka Hanna Bakuła, ikona mediów Alicja Resich-Modlińska, dziennikarka telewizyjna Monika Zamachowska. Panie podzieliły się z uczestniczkami Kongresu swoimi przemyśleniami na temat przepisu na sukces, miejsca kobiet w biznesie, łączenia kariery zawodowej z rodzinną, rolą mężczyzny u boku współczesnej kobiety.
Mecenasami Kongresu Kobiet Sukcesu były firmy: Ciepłownik (www.cieplownik-sprzatanie.pl) oraz fabryka rajstop Adrian (www.adrian-rajstopy.pl).
Partnerami Sukcesu, którzy przygotowali dla gości degustacje, promocje, sprzedaż z rabatami, ufundowali cenne nagrody na loterię wizytówkową, niespodzianki i atrakcje byli:
Biuro Rachunkowe AJTEAM (www.ajteam.pl), marka modowa Anataka (www.anataka.pl), Akademia Stylu Agnieszki Jelonkiewicz (www.twoj-wizerunek.com), producent torebek i dodatków Bagsbaar (www.bagsbaar.pl), BOGDANI Dermatologia – dystrybutor nowoczesnego sprzętu dla medycyny estetycznej, w tym systemu Zeltiq (www.bogdanidermatologia.pl), marka Byas – dystrybutor podręcznych urządzeń do odmładzania twarzy (www.wellstar-company.com), producent bielizny Dalia (www.dalia.pl), DepilConcept – sieć salonów specjalizująca się depilacji różnymi technikami (www.depilconcept.pl), DMD biżuteria (www.dmdbizuteria.pl), producent galanterii skórzanej Gawor Collection (www.gawor-collection.pl), Laboratorium Psychoedukacji (www.lps.pl), marka modowa Le Désir (www.le-desir.pl), salony oferujące braffitting Li Parie (www.liparie.pl), Lucy Style – osobista stylistka Lucyna Sobieszek (www.lucystyle.pl), Kliniki Ziemlewski oferujące usługi medycyny estetycznej (www.klinikiziemlewski.pl) oraz Tulip Medical Group (www.tulipmedicalgroup.pl), marka produkująca ekokosmetyki Mokosh (www.mokosh.pl), amerykańskie kosmetyki pielęgnacyjne Obagi (www.obagi.pl), Hotel Piwniczna SPA & Conference (www.hotelpiwniczna.pl), producent zielonej herbaty Soti Natural (www.sotinatural.com), dystrybutor wyrobów ze stewią Stewiarnia (www.stewiarnia.pl), Talaria Ladies SPA (www.talaria.pl), uSteru – firma założona przez coacha i trenerkę Małgorzatę Jastrzębską (www.usteru.pl), firma Kati produkująca rajstopy Veera (www.veera.pl), Dom Jubilerski A&A (www.domjubilerski.aia.pl)
Prowadzące Kongres Aneta Zadroga i Anna Chodacka nosiły eleganckie szpilki PASO a PASO (www.store.pasoapaso.pl), piękne kreacje marki Deni Cler (salon firmowy, ul. Św. Jana 2, Kraków – www.denicler.eu), wzorzyste rajstopy Adrian (www.adrian-rajstopy.pl), a za uczesanie organizatorek eventu zadbał Łukasz Krop z Fryzjerstwo PJ (www.piotrjesionkiewicz.pl).
Partnerem wydarzenia było Wydawnictwo Burda Książki (www.burdaksiazki.pl). Na stoisku firmy panie kupowały książki Hanny Bakuły i Alicji Resich-Modlińskiej, a także miały okazję porozmawiać z autorkami po ich wystąpieniach w części oficjalnej.
Za oprawę audio-wizualną Konresu odpowiadała, niezawodna jak zawsze, firma Brill Av Media (www.brillavmedia.pl), wsparcie organizacyjne i personel zapewniła firma Staffer (www.staffer.com), przerwę kawową QBIK Catering (www.qbikcatering.pl), a degustację dietetycznego cateringu firma Kiełki na widełki (www.kielkinawidelki.pl). Przepiękne, fantazyjne bukiety dla uczestniczek debaty przygotował florysta i stylista Grzegorz Chmiel (www.facebook.com/chmieldesigner). Pyszne posiłki z 10 % zniżką serwowała Good Company Restaurant (www.goodcompanyrestaurant.pl).
Konkurs na najładniejsze stoisko w głosowaniu wystawców wygrała firma Ciepłownik. Jednym z powodów był szarmancki i bardzo przystojny host firmy, w którego rolę wcielił się w tym dniu znany model, trener personalny i bohater dwóch okładek EksMagazynu Jakub Jasiński. Uczestniczki zdecydowały, że nagroda publiczności powędruje do stoiska Akademii Stylu Agnieszki Jelonkiewicz. Zwyciężczyniom serdecznie gratulujemy!
Organizatorem Kongresu była Grupa Medialna PressFactory. EksMagazyn jest patronem medialnym wydarzenia.
ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA PEŁNEJ FOTORELACJI Z KONGRESU KOBIET SUKCESU!
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.