ohandyikona
gamma
12/10/2011

ooh!Andy

ooh!Andy to nowy e-butik z designerską biżuterią, ubraniami oraz dodatkami. Inspiracją był Andy Warhol, stąd też pomysł na logo i znak marki ooh!Andy – „bantofel”, nawiązujący do słynnego banana z okładki Velvet Underground

O nowym butiku mówi Paulina Górska, jego pomysłodawczyni i założycielka: – Lubimy POP i kochamy ART, stawiamy na ubrania i biżuterię, które mają przekaz i efektowny design. Są oryginalne, czasem bardzo odważne. Lubimy też symbole, bo z jednej strony pozwalają wyrazić samych siebie, z drugiej pozostawiają szerokie pole do interpretacji. W ooh!Andy prezentujemy rzeczy nietuzinkowe, nieszablonowe, niespotykane w witrynach sklepów galerii handlowych. Nie interesują nas produkty masowe wyrabiane w fabrykach. Wybieramy dzieła młodych, kreatywnych projektantów, wykonane w wyselekcjonowanych manufakturach. Większość rzeczy jest przygotowywana ręcznie z ogromną dbałością o szczegóły. Część projektów dostępna jest wyłącznie na zamówienie. Planujemy współpracę z markami z różnych zakątków świata. Na początek zaczynamy od dwóch: Hey Pilgrim! i Mafia. Obie marki pochodzą z Bangkoku. Biżuteria Mafia zdobyła popularność szczególnie w Kanadzie dzięki gwiazdom MTV i tamtejszym trendsetterom. Dzięki ooh!Andy wybrane projekty tych marek będzie można kupić również w Polsce za pośrednictwem witryny www.oohandy.com


ooh!Andy to marka stworzona przez Paulinę Górską, dziennikarkę, redaktorkę, project managera e-projektów i wykładowcę UMK (współpracowała m.in. z tytułami Elle, Newsweek, Twój Styl, Rzeczpospolita, Życie Warszawy, zyciewarszawy.pl, stworzyła serwis warszawianki.pl) z myślą o osobach, które chcą poczuć się wyjątkowo dzięki niepospolitej biżuterii i ubraniom sprowadzanym do Polski czasem jedynie w jednym egzemplarzu.

Adres e-butiku – www.oohandy.com

ohandyikona
ohandyikona

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.