Najlepszym tego przykładem jest sztandarowa kolekcja marki – New Folk. Została ona wprowadzona na rynek w 2008 roku i od tamtego czasu zmieniała się wielokrotnie (wzór haftu, dodatki, kształty toreb). Założeniem GOSHICO jest wypuszczanie limitowanych, ręcznie wykonanych kolekcji. Filcowe torebki w prostych formach ozdobione mięsistymi haftami inspirowanymi łowickimi wycinankami praktycznie stały się już wizytówką Polski.
Najnowsza kolekcja GOSHICO jest ukłonem w stronę natury. Kolory zostały zdecydowanie wyciszone, a akcesoria zdobiące nowe modele to drewniane uchwyty oraz grube skórzane pasy. Wzór haftu inspirowany jest wycinanką w stylu łowickim, ale tym razem projektantka Małgo Kotlonek postawiła na elegancką prostotę oraz ograniczoną ilość kolorów w spokojnej tonacji. Środek torby – pikowana, bordowa satyna – jak zwykle ucieszy oko każdej estetki. Całość składa się na bardzo stonowaną kompozycję, która może być ozdobą różnorodnych zestawów stylistycznych zarówno na dzień jak i na wieczór. Dla osób dbających o ekologię ważną informacją może być fakt, że GOSHICO do produkcji swoich toreb wykorzystuje filc uzyskany z recyklingu.
Najnowsza kolekcja miała swoją premierę na targach designu CODE11 w Kopenhadze, gdzie spotkała się z ogromnym entuzjazmem odwiedzających. Skandynawowie docenili nie tylko pomysł na połączenie przeszłości z nowoczesnością, nienaganne wykonanie, ale również materiały z jakich zostały wykonane torby.
Kolekcja New Folk oferuje różne modele toreb począwszy od bardzo kobiecych kufrów do ręki po sportowe torby
z rączką oraz odpinanym pasem. Każdą kolekcję GOSHICO uzupełniają małe akcesoria, jak portfeliki czy etui na komórkę. Torby z najnowszej kolekcji to koszt miedzy 250 a 300 zł.
***GOSHICO to designerska marka akcesoriów kobiecych. Stworzona w 2004 roku przez Małgo Kotlonek – młodą polską projektantkę oraz Agę Kotlonek-Wójcik. Siostry tworzą markę akcesoriów modowych, toreb i biżuterii – przedmiotów wyjątkowo kobiecych i wybitnie praktycznych jednocześnie. Połączenie tych osobowości stanowi o sile marki, jest kwintesencją i współczesną definicją made by Goshico. Twórczynie marki Goshico przygotowując swoje projekty konsekwentnie kierują się trzema zasadami: unikalne inspiracje, selekcjonowana jakość materiałów i wyrobu oraz indywidualne podkreślenie kobiecego stylu. Ciągle poszukują nowych rozwiązań, które pozwolą kobietom na zamanifestowanie własnej specyfiki bycia w świecie. Małgo tworząc nowe projekty inspiruje się tradycjami wzorniczymi (od perskiego kobiernictwa po polską sztukę ludową), często sięgając daleko w przeszłość i w inne kultury, aby reinterpretować je w połączeniu ze współczesnymi formami i materiałami, jak w sztandarowej kolekcji toreb GOSHICO – New Folk. Bogate doświadczenie w pracy charakteryzatora filmowego i teatralnego pozwala jej na stuprocentową kontrolę nad sesjami zdjęciowymi GOSHICO, do których sama przygotowuje stylizacje i modelki.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.