Podczas tegorocznej trasy koncertowej artystka promuje album The Fame Monster, który został wydany w Polsce w listopadzie 2009 roku przez Universal Music. Początkowo, trasa koncertowa jednej z najbardziej ekscytujących artystek, miała mieć zasięg przede wszystkim europejski. Promocja albumu rozpoczęła się 7 maja w Sztokholmie. Później Lady Gaga zawitała do Niemiec, Holandii, Belgii, Francji oraz Wielkiej Brytanii, a następnie do Ameryki Północnej. Ze względu na oszałamiający sukces trasy, jesienią zaplanowano serię dalszych koncertów, m.in. 26 listopada w Polsce.
Najnowszy album Lady Gagi jest kontynuacją krążka The Fame, który w 2008 roku zdobył nagrodę Grammy i zawierał hity „Just Dance” oraz „Poker Face”. Łącznie The Fame oraz The Fame Monster zostały sprzedane w liczbie 11,5 mln albumów na całym świecie a sprzedaż singli Lady Gagi „Just Dance”, „Poker Face”, „Lovegame”, „Paparazzi”, „Bad Romance” oraz „Telephone” przekroczyła liczbę 40 milionów. Na uwagę zasługują także teledyski piosenkarki, których liczba wyświetleń przekroczyła bilion.W tym roku Lady Gaga zdobyła aż trzy statuetki w kategoriach: Najlepsza Międzynarodowa Artystka, Najlepszy Międzynarodowy Album, Największy Przełom na Scenie Międzynarodowej.
Bilety na koncert w cenach 209 zł, 275 zł, 358 zł, 425 zł (Early Entrance) oraz 650 (VIP) są dostępne na LiveNation.pl. Oferta VIP dostępna będzie tylko poprzez LiveNation.pl. Mapka obiektu, oraz szczegółowy opis oferty znajduje się na również na stronie LiveNation.pl.
Źródło: materiały promocyjne organizatorów
CytujSkomentuj
To Madonna XXI wieku! Idealny produkt pop kultury i dlatego ją uwielbiam!