Malowanie na papierowych kubkach po kawie stało się popularnym trendem na całym świecie. Zaczęło się niewinnie – kilku miłośników kawy postanowiło pomalować kubek po swoim ulubionym napoju. Ich prace wzbudziły zainteresowanie wśród obserwatorów i wielu z nich również postanowiło przelać swoje pomysły na papierowy kubek. Niedługo później w kawiarniach na całym świecie ludzie zaczęli dekorować kubki ciekawymi wzorami, rysunkami i napisami. Tak powstały Kubki Sztuki.
Marka postanowiła zachęcić wszystkich smakoszy kawy w Polsce do przemiany białego kubka Starbucks® według własnego pomysłu. Każdy klient kawiarni może ozdobić swój kubek w wymyślne, kolorowe wzory i kształty. Aby zainspirować Kubkami Sztuki młodych artystów, marka nawiązała współpracę z warszawską Akademią Sztuk Pięknych. Studenci uruchomili wyobraźnię malując różne wzory na kubkach Starbucks®. Efekty można podziwiać na facebooku. Dodatkowo, Starbucks zorganizował wernisaż prac dwojga artystów wytypowanych przez uczelnię: Agnieszki Głód i Wojciecha Pawlińskiego.
- Marka Starbucks nie tylko wyznacza światowe trendy, ale również dba o lokalne społeczności. W ramach projektu Cup Art zaprosiliśmy młodych warszawskich artystów do pokazania swoich dzieł szerszej publiczności. Wierzymy, że takie działania wesprą ich rozwój artystyczny i pomogą wypromować młode talenty – mówi Iwona Sarachman, Dyrektor ds. PR w Amrest. Prace Agnieszki Głód oraz Wojciecha Pawlińskiego z warszawskiej ASP można podziwiać od 24 kwietnia 2014 r. w kawiarni Starbucks® przy ulicy Nowy Świat 62 w Warszawie.
Praca Wojciecha Pawlińskiego
Praca Agnieszki Głód
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.