Ikea2014_ikona
Fot. Łukasz Kędzior, materiały prasowe
LukaszKedzior
27/08/2013

IKEA na 2014 rok

„Liczy się każda chwila spędzona razem z dziećmi w domu” – to hasło przewodnie nowego katalogu IKEA 2014. W ubiegłym tygodniu podczas konferencji prasowej firma zaprezentowała katalog, który od wczoraj jest dystrybuowany w największych miastach Polski

W 2010 roku agencja Family Kids and Youth przeprowadziła na zlecenie firmy jedno z największych w historii IKEA badań na temat życia rodzinnego oraz rozwoju dzieci i znaczenia zabawy, obejmujące 11 000 gospodarstw domowych z 25 krajów, w tym również z Polski. Wyniki tego badania podsumowano w dokumencie „The Play Report”, który przedstawia poglądy zarówno dzieci, jak i rodziców na temat codziennego życia oraz wyzwania, z jakimi musi się zmierzyć współczesna rodzina. Według raportu prawie połowa badanych rodziców za bardzo przejmuje się bezpieczeństwem swoich dzieci i bywa nadopiekuńcza. Rodzice chcieliby też spędzać więcej czasu ze swoimi pociechami, a także zapewniać im dobrą zabawę oraz możliwość rozwoju ich pasji i umiejętności. Natomiast dla dzieci bardzo ważne jest przebywanie z rodzicami, niezależnie od tego, co wspólnie robią. Aż 73% ankietowanych dzieci w wieku 7-12 lat powiedziało, że woli bawić się z rodzicami niż oglądać telewizję.

IKEA w Polsce zachęca ludzi do nieoglądania się na konwenanse i wszechobecne nakazy oraz do odważenia się bycia sobą. Firma wierzy, że Polakom spodoba się taki punkt widzenia, a jej produkty i rozwiązania ułatwią im stworzenie przestrzeni oraz wygospodarowanie czasu do bycia razem.

Link do Katalogu IKEA 2014 online:  http://IKEA.pl/katalog2014

Ikea2014_ikona
Ikea2014_ikona

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.