„Pop into Berlin” jest inicjatywą zorganizowaną w celu promowania Berlina, jako centrum kreatywności w europejskich stolicach. Jak w latach poprzednich, kiedy to „Pop into Berlin” zawitał do takich europejskich stolic, jak Amsterdam, Londyn, Paryż, Sztokholm czy Wiedeń, tegoroczna edycja daje przedsmak berlińskiej atmosfery i jest okazją do doświadczenia tego kreatywnego i nowatorskiego miasta z pierwszej ręki.
Berlina można posmakować od 17-29 października, przy placu Dąbrowskiego 8. Warto jednak pamiętać, że „Pop into Berlin” to dwa wydarzenia: „Pop-up-Store” i „Pop-up-Club” odbywające się tydzień po tygodniu. W ramach „Pop-up-Store” można obejrzeć i kupić wiele awangardowych przedmiotów przywiezionych z niemieckiej stolicy. To właśnie tutaj ponad 20. berlińskich producentów pokaże swoje najbardziej ekskluzywne produkty – od akcesoriów modowych w przystępnych cenach, po unikatowe dodatki z najwyższej półki. Co jeszcze oznacza dla nas „Pop-up-Store”? To także możliwość imprezowania w najmniejszym nocnym klubie na świecie – Teledisko, który z zewnątrz przypomina budkę telefoniczną.
Z kolei fani muzealnych eksponatów, będą mieli unikalną możliwość podziwiania, po raz pierwszy w Polsce, repliki słynnej czaszki Tyranozaura TRISTANA, pochodzącej ze zbiorów berlińskiego Muzeum Historii Naturalnej. Odwiedzający będą mogli również powąchać jak pachnie Berlin, spróbować wyśmienitej prażonej kukurydzy, a także organicznej, egzotycznej i awanturniczej herbaty.
Źródło: Testa Communications
fot. materiały prasowe
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.