Typowym miejscem warszawskich eventów modowych są kluby, hotele lub prywatne atelier projektantów. Dla odmiany, pokaz brandu Hugo BOSS odbył się na świeżym powietrzu. A dokładniej w Sekretnych Ogrodach, gdzie możliwe było zainstalowanie wybiegu na wodzie jednego z basenów, połączonego z ogromną zabytkową fontanną. To właśnie z tego miejsca wyłaniały się modelki i modele, prezentujący kolekcję BOSS Black z należytą marce elegancją.
Zaprojektowana pod hasłem „Luksusowej Podróży” męska kolekcja BOSS Black na sezon jesień/zima 2011 została zainspirowana doświadczeniami XX-wiecznych podróżników. Dlatego eleganckie, klasyczne krawiectwo i formalny szyk tego okresu są najbardziej charakterystyczne dla tej linii Huogo BOSS. Niezwykłe szczegóły i opływowe cięcia nadają kolekcji wyraźnie męskiego wyglądu.
„Miejska sztuka” jest z kolei tematem damskiej linii BOSS Black. To „czysta”, prosta i elegancka garderoba, zaprojektowana z dużym naciskiem na zastosowanie luksusowych materiałów i wyrafinowanych dodatków.
Damska i męska kolekcja BOSS Black to szeroki wachlarz uniwersalnej, nowoczesnej klasyki w strojach biznesowych oraz nieformalnych.
Wybieg na wodzie to przestrzeń specjalnie przygotowana pod kątem samego pokazu. Natomiast zarówno przed, jak i po wydarzeniu goście gromadzili się i relaksowali w przestrzeni koktajlowej transparentnego namiotu, gdzie serwowano napoje i przekąski przez catering Belvedere, a o brzmienie muzyki dbał DJ Kostka.
Na pokazie gościli m.in.: Joanna Horodyńska, Ada Fijał, Eva Minge, Mikołaj Komar, Anna Zejdler Ibisz, Joanna Przetakiewicz, Robert Kupisz, Tomasz Jacyków, Łukasz Jemioł, Bogna Sworowska, Dorota Wróblewska.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.