fot. Marcin Urban
Fot.: Marcin Urban
Redakcja
22/05/2011

Pod znakiem biznesowego dress codu

Piękne kreacje zarówno takie, które założymy do biura jak i te w stylu casual a wszystko to okraszone garścią porad m.in. o magii pierwszego wrażenia i mocy koloru szarego

Wieczorem 21 maja we wnętrzach krakowskiego hotelu L’andels odbyła się Business Fashion Night, część ogólnopolskiego Kongresu MBA, który zaplanowano na 20-22 maja. Gwoździem programu  była prezentacja Moniki Jurczyk, stylistki znanej jako OSA, na temat dress codu w biznesie.  Na wybiegu mogliśmy podziwiać prestiżowe marki: Simple Creative Products, Paul&Shark, Atlantic, de Mehlem.

Kolekcja Simple na wiosnę i lato 2011 dla odważnych, przebojowych kobiet uderzała soczystością kolorów i różnorodnością tkanin. Propozycja formalna to białe marynarki połączone z dopasowanymi spodniami i proste sukienki w lekkich wiosennych kolorach. Kobieta po pracy (casual) jest bardziej energetyczna, ubrana w skórzaną sukienkę lub cytrynową jedwabną koszulę. Powagę i zachwyt budziły skórzane torby krakowskiej pracowni kaletniczej de Mehlem.

Letnia propozycja dla mężczyzn – to kolekcja włoskiej firmy Paul&Shark, doskonale znanej europejskim rekinom biznesu; w Polsce nadal mało dostępnej i luksusowej. Mężczyzna po pracy, w sportowym wydaniu nie boi się kolorów i ceni wygodę. Oczywiście zawsze z dobrym zegarkiem np. marki Atlantic, z którym nie rozstaje się słynny rajdowiec- Krzysztof Hołowczyc.

Finał pokazu mody to kolekcja eleganckich, koktajlowych sukienek zaprezentowana przez młodego, utalentowanego projektanta Jakuba Habera. Jak wyglądać atrakcyjnie – Jakub proponuje małą czarną w różnych wydaniach lub seksowną czerwoną tunikę z drapowanymi rękawami.

Wieczór zakończył się loterią atrakcyjnych nagród w tym m.in. zegarków Atlantic ufundowanych przez salony Time Trend, toreb de Mehlem, kosmetyków Bielenda i uzdrowisko Rabka oraz  dodatków Simple Creative Products.

Spotkania z serii Business Fashion Night z pewnością na stałe wpiszą w krajobraz krakowskiego biznesu. Organizatorzy – Grupa SAPR już przygotowuje się do kolejnych odsłon, które z pewnością jeszcze bardziej zaskoczą luksusowymi kolekcjami i wyjątkowymi gośćmi.

Stylizacją pierwszej edycji Business Fashion Night zajęła się Agnieszka Rokosa, za fryzury odpowiadał Jakub Ziemirski, a makijaże wykonała Artystyczna Alternatywa.

Wydarzeniu patronował m.in EksMagazyn.


Kolekcja Jakuba Habera, fot. Marcin Urban

Kolekcja Jakuba Habera, fot. Marcin Urban

Kolekcja Jakuba Habera, fot. Marcin Urban

Kolekcja Paul&Shark, fot. M.Urban

Kolekcja Paul&Shark, fot. M. Urban

Kolekcja Simple, fot. M.Urban

Kolekcja Simple, fot. M.Urban

Kolekcja Simple, fot. M.Urban

Loteria wizytówkowa, fot. R. Cygan








fot. Marcin Urban
fot. Marcin Urban

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.