ikona_eks
Fot. Piotr Koziuk
Kalina Samek
27/06/2014

Warszawska premiera książki Jacka Bilczyńskiego „FIT od kuchni”

Było pysznie, zdrowo i na dodatek charytatywnie! Jacek Bilczyński, najbardziej znany trener i dietetyk w Polsce promował swoją drugą książkę „FIT od kuchni. Jedz na zdrowie!” w trakcie I. urodzin Sound Garden Hotel i Good Company Restaurant w Warszawie (26.06). Dochód z imprezy trafi do fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?” wpierającej dzieci w śpiączce


- Druga książka skupia się głównie na żywieniu. Jest takie – bardzo trafne – powiedzenie, że zdrowie i ciało kształtujemy w kuchni. Można powiedzieć, że „FIT od Kuchni” jest rozwinięciem działu żywienie z poprzedniej książki. Nie jest to jednak podręcznik typowo kulinarny, poza przepisami znajduje się tu dużo przydanej wiedzy, która ma pomóc czytelnikom zrozumieć, dlaczego żywienie jest tak istotne, na co zwrócić uwagę i jak swobodnie poruszać się w kulinarnym, zdrowym, dietetycznym świecie – mówi autor książki, Jacek Bilczyński.
Organizatorzy imprezy: Sound Garden Hotel (www.soundgardenhotel.pl) i Good Company Restaurant (www.goodcompanyrestaurant.pl) zadbali o niezwykłą oprawę. Zabawa przebiegała pod hasłem Kings of Pop, przy dźwiękach największych przebojów Michaela Jacksona w wykonaniu cover bandu, a goście zachwycali szalonymi kreacjami w stylu lat 80. i 90.
Zabawę rozpoczęła czarodziejska część oficjalna, w trakcie której zespół The wizards przeniósł gości w muzyczną podróż w czasie od Warszawy Królów, przez Warszawę lat 20. do Warszawy w rytmie POP. Imprezę prowadziły: redaktor naczelna EksMagazynu – Aneta Zadroga oraz sekretarz redakcji – Anna Chodacka ubrane w sukienki z ekskluzywnego Butiku Cocho (www.cocho.pl), biżuterię AnKa oraz buty McArthur.
Restauracja Good Company Restaurant przygotowała dla gości przepyszny poczęstunek, a zdrowe przekąski przyrządzono według przepisów pochodzących z najnowszej książki Jacka Bilczyńskiego. Kanapki serwowano na fit pieczywie ProBody.
Partnerami I. urodzin Sound Garden Hotel byli: Bank Pekso S.A., MeetingPlanner.pl, Brill AV Media, Rent Design, WPT1313. Patronat medialny nad wydarzeniem objął EksMagazyn oraz Brog Media Biznesu. Nagrody na loterię wizytówkową, z której dochód został przeznaczony na wsparcie fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?” ufundowali: producent chleba ProBody – firma Komplet (www.komplet.pl), producent innowacyjnych na polskim rynku olejów Oli-Oli – firma Eurogoal (www.euro-goal.pl), woda Jurajska (www.jurajska.com.pl), Marwit (www.marwit.pl), Mokate – producent herbat smakowych LOYD (www.loydtea.pl), McArthur (www.mcarthur.com.pl) – producent obuwia, który użyczył butów Prowadzącym oraz AnKa Biżuteria (www.ankabizuteria.pl), która zapewniła Prowadzącym biżuterię, marka modowa Lous (www.lous.pl), Baccara (www.baccara.info.pl), Mera Hotel & SPA (www.meraspahotel.pl), Lovecode Lingerie (www.lovecodelingerie.pl), Merc Taxi, EverGrupa (www.grupaever.com.pl) i Adidas (www.adidas.pl).
Gwiazda Wieczoru, Jacek Bilczyński wystąpił w garniturze Lavard (www.lavard.pl), butach McArthur oraz zegarku Xicorr (www.xicorr.com).
Patronami medialnymi 2. książki Jacka Bilczyńskiego „FIT od Kuchni” są: portal Interia.pl, EksMagazyn, serwis Fit.pl, magazyn KIF oraz portal TwojaRównowaga.pl, z którym Jacek zaczął współpracę kilka miesięcy temu.
Firmą, która przekazała środki pieniężne na Fundację Ewy Błaszczyk i zadbała o piękną biżuterię prowadzących była AnKa Biżuteria (www.ankabizuteria.pl).
ikona_eks
ikona_eks

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.