Jakiś czas temu miałam okazję uczestniczyć w dość nietypowym wydarzeniu. Wygrałam możliwość zjedzenia obiadu na wysokości 50 metrów na specjalnym podwieszanym stole. Początkowo nie zdawałam sobie sprawy z wysokości. 50m? Spoko! – myślałam. Nogi zaczęły mi drżeć kiedy zobaczyłam całą tą konstrukcję i przemyślałam, że 50 metrów to prawie jak 15 piętrowy budynek! Okazało się, że niepotrzebnie się bałam, było bardzo miło, bezpiecznie i smacznie, o przecudnych widokach nie wspominając. Jeśli coś takiego zawita do waszego miasta to szczerze polecam!
Miałam na sobie
Marynarka – Mosquito
Bluzka – Reserved
Na Facebooku ruszyła właśnie zabawna kampania Schweppesa, w której każdy może popracować nad swoim Schweppes Appeal. Mistrz uwodzenia – Guy Gadbois, w kilka chwil nauczy nas jak mówić bardziej “Schweepsy” i pracować nad naszym “Schweppes Appeal”. Link do filmu na You Tube: http://www.youtube.com/watch?v=Cel8JDZ0d5g
Kampania na Facebbooku jest częścią działałań prowadzonych w ramch nowej strategii komunikacyjnej marki Schweeps przygotowanej przez Menno Braakman’a. Za koncept i realizację aplikacji odpowiedzialna jest holenderska agencja interaktywna Red Urban.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.