Fashionelka
04/07/2011

Dinner in the sky

Jakiś czas temu miałam okazję uczestniczyć w dość nietypowym wydarzeniu. Wygrałam możliwość zjedzenia obiadu na wysokości 50 metrów na specjalnym podwieszanym stole. Początkowo nie zdawałam sobie sprawy z  wysokości. 50m? Spoko! – myślałam. Nogi zaczęły mi drżeć kiedy zobaczyłam całą tą konstrukcję i przemyślałam, że 50 metrów to prawie jak 15 piętrowy budynek! Okazało się, że [...]

Jakiś czas temu miałam okazję uczestniczyć w dość nietypowym wydarzeniu. Wygrałam możliwość zjedzenia obiadu na wysokości 50 metrów na specjalnym podwieszanym stole. Początkowo nie zdawałam sobie sprawy z  wysokości. 50m? Spoko! – myślałam. Nogi zaczęły mi drżeć kiedy zobaczyłam całą tą konstrukcję i przemyślałam, że 50 metrów to prawie jak 15 piętrowy budynek! Okazało się, że niepotrzebnie się bałam, było bardzo miło, bezpiecznie i smacznie, o przecudnych widokach nie wspominając. Jeśli coś takiego zawita do waszego miasta to szczerze polecam!

Miałam na sobie

Marynarka – Mosquito

Bluzka – Reserved

Na Facebooku ruszyła właśnie zabawna kampania Schweppesa, w której każdy może popracować nad swoim Schweppes Appeal. Mistrz uwodzenia –  Guy Gadbois, w kilka chwil nauczy nas jak mówić bardziej “Schweepsy” i pracować nad naszym “Schweppes Appeal”.  Link do filmu na You Tube: http://www.youtube.com/watch?v=Cel8JDZ0d5g

Kampania na Facebbooku jest częścią działałań prowadzonych w ramch nowej strategii komunikacyjnej marki Schweeps przygotowanej przez Menno Braakman’a. Za koncept i realizację  aplikacji odpowiedzialna jest holenderska agencja interaktywna Red Urban.

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.