Ekskluzywnym scenariuszem kampanii Wiosna/Lato 2012 „He’s In Vogue” Vogue Eyewear for Men było Oyster Bay na Long Island. Miejsce to znane jest z licznych powieści i filmów, których akcje rozgrywały się właśnie tutaj, z artystów kochanych przez pokolenia, ważnych rodzin i nowojorskich intelektualistów zamieszkujących w willach w stylu New England, zwróconych w kierunku oceanu, nad którym spędzili pamiętne lata. Właśnie te budynki usytuowane na plaży stały się planem filmowym, a otulający je wiatr ścieżką dźwiękową sesji fotograficznej, w trakcie której Jude Law, bożyszcze kina i twarz Vogue Eyewear for Men, został uwieczniony przez Petera Lindbergha, fotografa, który bardziej niż ktokolwiek inny tchnął duszę w zdjęcia prezentujące modę. Lindbergh i Law tworzą świetną parę, co daje się odczuć w każdej fotografii z tej kampanii. Zdjęcie po zdjęciu, Peter Lindbergh i Jude Law stworzyli nową kampanię będącą w doskonałej harmonii z charakterem okularów Vogue Eyewear for Men. Okularów o silnej i zdecydowanej osobowości, która łączy klasyczną elegancję z nowoczesną techniką oraz rzemiosłem Made in Italy. Zarówno okularom korekcyjnym, jak i słonecznym udaje się połączyć linearny design z lekkością i komfortem dla użytkownika, bez rezygnowania ze stylu: zasadniczego elementu, bez którego nowoczesny mężczyzna nie może się obejść w żadnym momencie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.