„Jesteśmy podekscytowani faktem, że Alicia Keys wybrała torebkę Longchamp, aby pojawiła się w jej teledysku” powiedziała Marie-Sabine Leclercq, Head of Global Communications z Longchamp. „Le Pilage Cuir jest najlepiej sprzedającą się torebką na świecie i jesteśmy szczęśliwi, że w taki wyjątkowy sposób, widoczni jesteśmy z nową kolekcją. Mamy nadzieję, że fani Alicii pokochają torebkę tak bardzo jak samą wokalistkę.”
Linia La Pliage Cuir z jesiennej kolekcji Longchamp 2013 dostępna jest w czterech rozmiarach i ośmiu kolorach. W Polsce torebki dostępne są w butikach Longchamp w Warszawie, Gdyni i Krakowie.
Wyłącznym przedstawicielem Longchamp w Polsce jest firma Legic. www.legic.pl
Longchamp został założony w Paryżu w 1948 roku przez Jean Cassegrain’a i do chwili obecnej jest prowadzony przez kolejne pokolenia rodziny Cassegrain. Poszerzając swoją ofertę o bagaże, torebki i akcesoria, Longchamp wkroczył do świata mody dzięki wyrafinowanym kampaniom reklamowym, pożądanych na całym świecie torebek, kampaniom kolekcji ready-to-wear oraz kolekcji obuwia. Łącząc długoletnią tradycję wytwarzania z innowacją, na chwilę obecną Longchamp posiada ponad 236 ekskluzywnych butików i jest dostępny w ponad 1800 sklepach multibrandowych na całym świecie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.