Zaczęło się w 2007 r, kiedy Irina została rzecznikiem kampanii reklamowej włoskiej marki. To była obupólna miłość od pierwszego wejrzenia, Irina na pierwszym castingu w Rosji natychmiast złapała fatastyczny kontakt z ekipą Intimissimi.
Jej idealne ciało, oczy niczym morska woda, spontaniczna zmysłowość i złoty blask jej cery stały się ikoną marki, a młodość i wyrafinowany styl odtąd cechują markę Intimissimi na międzynarodowym rynku.
Irina, dziś 24- letnia międzynarodowa gwiazda została doceniona przez czołowe światowe magazyny: „Sports Illustrated” zagłosował na nią, jako na jedną z najlepiej zapowiadających się gwiazd. Zdobiła okładki wielu topowych magazynów, a także udzielała się w akcjach charytatywnych i kampaniach reklamowych.
Jej pierwsze oficjalne wystąpienie jako ambasadorki Intmissimi odbyło się 9. września 2010 roku podczas Voque Fashion Night w Mediolanie. W prawdziwie gwiazdorskim stylu podbiła serca gości i fotografów, którzy oszaleli na jej punkcie, ogłaszając ją królową stylu i seksapilu.
Irina Shayk podczas Fashion Vogue Night w Mediolanie
Irina Shayk w kampanii dla Intimissimi
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.