Boss Orange, Calvin Klein Jeans, G Star, Pepe Jeans, Religion, Guess Jeans, Guess by Marciano, Miss Sixty, Energie, Fornarina, Melissa, French Connection, Gas, Replay, Onitsuka Tiger, Ben Sherman, Tom Tailor, , Review, Killah, Numph, Cheap Monday, ICHI, Nixon, adidas Originals, Nike Sportswear, Converse, Puma, Vans, Dunlop – to tylko niektóre z nich. Trendsetterzy znajdą tu designerskie, ekologiczne, drewniane zegarki WeWood, rowery Create, akcesoria Nooka, kosmetyki czy nawet książki i albumy m.in. wydawnictwa Taschen. Pod hasłem Unlimited Fashion Store kryje się nie tylko nowoczesność, wielkie marki i bliskość światowych trendów modowych, ale również otwartość, optymizm, ciekawość świata, impuls do poszukiwania własnego stylu.
Klienci Answear.com mogą wybierać spośród tysięcy produktów, dla których wspólnym mianownikiem jest określenie „smart casual”. Nieformalne propozycje Answear.com są idealne do pracy, na uczelnię, imprezę, czy weekendowy wyjazd. Sklep zadbał również o szeroką, całoroczną ofertę wakacyjno – wyjazdową.
Answear.com to nieograniczona pod żadnym względem przestrzeń zakupowa. Sklep wyznacza nowy kierunek na rynku odzieżowych sklepów internetowych. Szeroka oferta marek, przemyślany visual merchandising (zdjęcia na modelach i w kontekście, packshoty, filmiki z wybiegu, gotowe stylizacje), najwyższa jakość obsługi, proste procedury, możliwość dokonywania transakcji bez logowania lub za pośrednictwem Facebook Connect, szybkość dostaw (24h!), pełna dostępność oferowanego towaru przekładają się na komfort zakupów. Śmiałe plany rozwoju zakładają nie tylko rozwój platformy internetowej, w obrębie której pojawią się już wkrótce nowe działy – „shop by look”, trendy i outlet.
Po zaledwie kilku miesiącach od startu Answear.com zwyciężył w prestiżowym plebiscycie Modne Kreacje Warsaw Fashion Street zdobywając tytuł Modowy Sklep roku 2011. W sierpniu Answear.com zadebiutował w przestrzeni centrów handlowych. Pierwszy salon zlokalizowany w Galerii Echo w Kielcach zdążył już zdobyć wyjątkowy tytuł – najlepszego salonu w branży mody 2011 zwyciężając w konkursie Retail Marketing Awards. Drugi otworzy się już niebawem w Starym Browarze w Poznaniu. Cały koncept opiera się o model sprzedaży wielokanałowej. Dzięki rozmieszczonym w salonach iPadom Klienci mają pełny dostęp do całej oferty.
Źródło: mat.prasowe
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.