EksMagazyn tuż przed świętami pojawi się w salonach Kolportera w Krakowie i Warszawie. Pismo to unikalne w skali kraju przedsięwzięcie – znajdują się w nim autorskie treści najwyższej jakości, takie jak raport na temat samotnych matek w Polsce, EKScentryczne wywiady ze znanymi osobistościami świata kultury, a przede wszystkim dwa działy, których próżno szukać gdziekolwiek indziej: męskie metamorfozy oraz sesja prezentująca męskie akty. W tym numerze inspiracją dla twórców aktów był słynny film „Adwokat Diabła”. W piśmie znajdują się też takie działy, jak seks, zdrowie, uroda, design, moda, podróże.
W drugim numerze EksMagazynu, nasze Czytelniczki będą miały okazję poznać Tomasza Raczka nie tylko od strony kina, które kocha i które go fascynuje. – Odkrywamy tego EKScytującego mężczyznę, który nie boi się nazywać po imieniu tego, co go fascynuje, inspiruje, co sprawia mu radość – mówi Aneta Zadroga, redaktor naczelna. – I, nawet w kraju nie do końca przygotowanym na równe traktowanie osób o odmiennej orientacji seksualnej, potrafi mówić wprost o swoich uczuciach i szczęściu – dodaje.
Będzie też okazja do spotkania z EKScentrycznymi kobietami: Sylwią Chutnik, Teresą Rosati, Haliną Mrożek. Czytelniczki dowiedzą się, co zachwyca Grzegorza Miecugowa i ile pozy, a ile prawdy jest w postaci kreowanej przez skandalistę ostatnich miesięcy Marcina Tyszkę.
- Na stronach z sEKSownymi tematami piszemy o królowej przyjemności – masturbacji i o zwyczajach w cygańskiej alkowie. A później porywamy Czytelniczki na francuską prowincję, na EKStrawagancką wyprawę po regionie w południowej Francji o wdzięcznej nazwie Franche-Comté – wylicza redaktor naczelna.
Kadr z najnowszej sesji EksMagazynu/fot. Joanna Kustra
Premiera EksMagazynu odbyła 28 października w hotelu Andel’s w Krakowie i 27 listopada w klubie Loft 44 w Warszawie. Krakowska premiera okraszona była pokazem kolekcji młodej polskiej projektantki Aleksandry Markowskiej, ubrań francuskiej marki BGN oraz bielizny męskiej marki Triumph). Debiut w Krakowie spotkał się z zainteresowaniem mężczyzn i zachwytem kobiet. – Nareszcie magazyn, który rozbiera mężczyzn! – mówi Magda Gessler, która przyznaje jednocześnie, że najatrakcyjniejszą częścią męskiego ciała jest jego mózg. – Myślę, że to magazyn dla ludzi – uśmiecha się Janusz Radek, a Jacek Bliczyński, który wcielił się w postać Upiora w Operze dorzuca. – Myślę, że kobiety chcą czegoś innego, niebanalnego. EksMagazyn właśnie taki jest – dodaje.
Warszawski debiut magazynu przy dźwiękach przebojów z lat 50. i 60. uatrakcyjniał pokaz mody Riny Kossak, do którego choreografię przygotował Robert Kochanek.
EksMagazyn to pierwsze wydawnictwo dla kobiet, które zaczęło funkcjonować równocześnie na trzech platformach dystrybucji. Magazyn papierowy poprzedził profesjonalny serwis, aktualizowany codziennie, z myślą o czytelniczkach nastawionych na szybką, sprawnie dobraną i napisaną informację. Tradycyjny magazyn z unikalnymi artykułami oraz fotografiami trafił na rynek półtora miesiąca po premierze serwisu i jest bardziej luksusową wersją, przeznaczoną dla wymagających czytelniczek, które preferują tradycyjne media. Dla kobiet, które lubią mieć ulubiony magazyn zawsze pod ręką, ale w formie elektronicznej przewidziano specjalne e-wydanie pisma.
Za realizację serwisu internetowego www.eksmagazyn.pl odpowiada Insignia – najskuteczniejsza według klientów agencja interaktywna w Polsce (zgodnie z badaniem satysfakcji klientów agencji interaktywnych przeprowadzonym przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Media&Marketing Polska). Za komunikację z mediami, obsługę PR oraz strategię online oraz rozwoju papierowego magazynu odpowiada Wydawnictwo Press Factory. Doradztwo z zakresu komunikacji, użyteczności oraz strategii online dla serwisu internetowego magazynu zapewnia agencja ImaginePR.
CytujSkomentuj
super
CytujSkomentuj
super!
CytujSkomentuj
Wole upiora
CytujSkomentuj
extra
CytujSkomentuj
Taki diabeł może mi się przyśnić w najbardziej koszmarnym śnie. Na pewno obudzę się z uśmiechem na twarzy hihihi więc idę spać, czekam diable
CytujSkomentuj
Bomba!!!