Sierpień tego roku zaowocował nawiązaniem współpracy między stowarzyszeniem skupiającym kobiety działające w sektorze nieruchomości z agencją, wyspecjalizowaną właśnie w tym obszarze.
Współpraca między Women In Real Estate in Poland, a Mariel & Haan Communications będzie polegać przede wszystkim na doradztwie z zakresu komunikacji medialnej oraz wzmacniania wizerunku organizacji. Pierwszym zadaniem agencji będzie nadzór nad powstaniem nowej, przejrzystej i funkcjonalnej strony internetowej, która ułatwi kolejnym kobietom z sektora dołączenie do WIREP i skorzystanie z wielu korzyści, jakie niesie ze sobą członkostwo.
Wsparcie działalności niekomercyjnej
Stowarzyszenie Women In Real Estate in Poland skupia wokół siebie aktualnie kilkadziesiąt reprezentujących sektor nieruchomości kobiet, które mają okazje uczestniczyć w wyjątkowych wydarzeniach organizowanych przez stowarzyszenie, budować wzajemne relacje, uczyć się od siebie, jak również rozwijać wszelkiego rodzaju umiejętności profesjonalne, także te miękkie. „Współpraca z tak wyjątkowym stowarzyszeniem branżowym – i to z branży, z którą jestem najmocniej związana – jest dla nas wielką wartością. Nie bez znaczenia jest fakt, że swojego pierwszego klienta – dewelopera i zarządcę nieruchomości Adgar Poland, agencja poznała w Brain Embassy właśnie podczas jednych z warsztatów organizowanych przez WIREP. Cieszę się, że będziemy mogli się teraz odwdzięczyć, oferując naszą wiedzę, umiejętności i doświadczenia w budowaniu wizerunku organizacji sektora nieruchomości” – mówi Patrycja Rabińska, założycielka i właścicielka agencji Mariel & Haan Communications. Współpraca między organizacjami została podjęta na czas nieokreślony.
Agencja z doświadczeniem w branży
Mimo iż rynek PR jest spory, istnieje niewiele agencji, które specjalizują się w konkretnych sektorach (a szczególnie w sektorze nieruchomości i budownictwa), posiadają zespoły z ogromnym doświadczeniem właśnie w tych branżach. Jedną z niewielu takich agencji jest właśnie Mariel & Haan Communications, której założycielka od siedemnastu lat związana jest z hotelarstwem, nieruchomościami i budownictwem.
„Jestem przekonana, że stowarzyszenie Women In Real Estate in Poland, choć już teraz może pochwalić się doświadczeniem w tworzeniu świetnej społeczności, wszystko, co najlepsze ma jeszcze przed sobą. Wraz z zespołem Mariel & Haan Communications, składającym się się z niezwykle profesjonalnych i konkretnych osób, które doskonale rozumieją nasze potrzeby, będziemy mogły dalej rozwijać wiodące stowarzyszenie kobiet skupionych wokół sektora nieruchomości i wydobywać jego potencjał” – mówi Magdalena Gutowska, Prezes Zarządu WIREP.
Nadchodzące tygodnie poświęcone będą szczególnie zbudowaniu nowej strony internetowej i poprawie kanałów komunikacji z członkiniami stowarzyszenia, jak i paniami, które chciałyby do niego dołączyć. Jednocześnie agencja rozpocznie działania wspierające w zakresie komunikacji związanej z wydarzeniami organizowanymi przez Women in Real Estate in Poland.
Stowarzyszenie Women in Real Estate in Poland – organizacja non-profit skupiająca wokół siebie profesjonalistki branży nieruchomości. Założone w 2014 roku, zrzesza kobiety z całej Polski reprezentujące różne zawody i specjalizacje w ramach sektora, chcące dzielić się wiedzą i wspierać w działalności zawodowej. Działalność stowarzyszenia opiera się na edukacji i efektywnym networkingu oraz wsparciu w pogodzeniu sukcesów zawodowych, życia rodzinnego i osobistych dążeń.
Celem WIREP jest pomoc w zrównoważeniu wszystkich tych czynników poprzez wymianę doświadczeń i wyznaczanie nowych standardów dla branży, odpowiadających wartościom wyznawanym przez nowoczesne, przedsiębiorcze kobiety. Stowarzyszenie posiada swoje regionalne oddziały w trzech polskich miastach – Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, działania prowadzone są również online przez media społecznościowe.
Strona internetowa stowarzyszenia Women in Real Estate in Poland: www.wirep.pl
Mariel & Haan Communications to agencja PR specjalizująca się szczególnie w sektorze nieruchomości, budownictwa, turystyki i wypoczynku. Filozofią agencji jest dogłębne poznanie potrzeb każdego klienta, jego działalności i celów biznesowych. Dzięki temu agencja oferuje kompleksowe i profesjonalne wsparcie – budowę skutecznej strategii, metody i planu komunikacji, które będą dopasowane do potrzeb i możliwości klienta. Dzięki starannie opracowanym i wartościowym treściom, klienci budują relacje zarówno na zewnątrz organizacji – z klientami, dostawcami, interesariuszami czy mediami, jak również wewnątrz – z pracownikami czy partnerami biznesowymi. Zespół agencji posiada szerokie doświadczenie w projektach z zakresu komunikacji, marketingu, sprzedaży, doradztwa i rekrutacji realizowanych zarówno dla polskich, jak również międzynarodowych firm.
CytujSkomentuj
Wspaniała idea Dla mnie wspieranie kobiet – na różnych polach i w różny sposób jest bardzo, ale to bardzo ważne. Dobrze, że są kobiety, działające na dużą skalę, które mogą pomóc innym paniom w szeroko pojętym rozwoju. Uważam, że ciągle tego jest za mało więc każda jednostka, działająca w tym nurcie robi coś bardzo dobrego. Dziękuję i powodzenia!